• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Sprawdź pogodę w CiechanowieOchrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2024 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Aktualności
28 lutego 2017
kategoria:
Aktualności strona główna
Zdjęcie celowo nieostre, żeby nie można było odczytać szczegółowych informacji na sfotografowanych tablicach reklamowych

Urząd Miasta informuje, że rozpoczęto prace dotyczące zmiany uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane. Do 10 marca przyjmowane są zgłoszenia osób zainteresowanych pracą w zespole roboczym, który przygotuje zmiany w przedmiotowej uchwale.

Zgłoszenia przyjmowane są w Urzędzie Miasta w Wydziale Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami (ul. Wodna 1, II piętro, pokój 310) lub drogą mailową: architektura@umciechanow.pl

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H