Ochrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2025 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Aktualności
28 lutego 2017
kategoria:
Aktualności strona główna
Zdjęcie celowo nieostre, żeby nie można było odczytać szczegółowych informacji na sfotografowanych tablicach reklamowych

Urząd Miasta informuje, że rozpoczęto prace dotyczące zmiany uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane. Do 10 marca przyjmowane są zgłoszenia osób zainteresowanych pracą w zespole roboczym, który przygotuje zmiany w przedmiotowej uchwale.

Zgłoszenia przyjmowane są w Urzędzie Miasta w Wydziale Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami (ul. Wodna 1, II piętro, pokój 310) lub drogą mailową: architektura@umciechanow.pl

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H