Bezpłatne usuwanie azbestu – ruszył nabór wniosków
- kategoria:
- Aktualności strona główna
Do 19 maja można składać wnioski o usuwanie pokryć dachowych zawierających azbest oraz odbieranie odpadów z azbestem. Zadanie wykona bezpłatnie miasto. Wnioski mogą składać osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, wspólnoty mieszkaniowe i użytkownicy ogrodów działkowych.
Mieszkańcy zainteresowani bezpłatnym usunięciem wyrobów z azbestem w 2023 r. mogą złożyć wniosek o przystąpienie do programu do 19 maja.
O zakwalifikowaniu do realizacji decyduje kolejność złożenia wniosku. Wzory wniosków są dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów: https://bip.umciechanow.pl/jak_zalatwic_sprawe/IMiOS_K35.html. Szczegółowych informacji udzielają pracownicy urzędu, Pod numerem telefonu: +48 23 674 92 79, wewn. 279.
Złożenie dokumentu jest konieczne do ujęcia w bilansie planowanej do usunięcia ilości wyrobów zawierających azbest, a tym samym stanowi podstawę zabezpieczenia środków finansowych na ich usunięcie i unieszkodliwienie.
Usługą zajmie się firma wybrana przez miasto w wyniku zapytania ofertowego. Ustali ona konkretne terminy z osobami, które na dany rok zgłoszą chęć wymiany eternitowego dachu lub chcą pozbyć się znajdujących się na terenie posesji wyrobów z azbestem.
W tym roku miasto otrzymało dotację na usuwanie azbestu w wysokości 20 tys. zł (40% kosztów zadania) z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H