Biuro Obsługi Interesanta
Biuro Obsługi Interesanta to miejsce pierwszego kontaktu interesanta z urzędem. Interesant przyjmowany jest w nowoczesnej sali pozbawionej szyb, przez co istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem. Otrzymuje informacje jak załatwić swoją sprawę. W jednym miejscu może złożyć wniosek w każdej sprawie. W jednym miejscu, czy też pod jednym numerem telefonu interesant może zasięgnąć informacji na temat dokumentów potrzebnych do załatwienia swojej sprawy. Wiele spraw w Biurze Obsługi Interesanta można załatwić od ręki.
Urząd Miasta Ciechanów
ul. Wodna 1
telefon: +48 23 674 92 00
e-mail: boi@umciechanow.pl
poniedziałek-piątek w godz. 8.00-16.00
Do najważniejszych zadań Biura Obsługi Interesanta należy:
- udzielanie informacji z zakresu funkcjonowania Urzędu,
- udzielanie informacji (również telefonicznej) o działalności poszczególnych wydziałów i referatów oraz zakresie i trybie załatwiania spraw,
- przyjmowanie oraz sprawdzanie składanej w Urzędzie dokumentacji, pism, wniosków, podań i załączników, zgodnie z obowiązującymi procedurami, a po sprawdzeniu poprawności i kompletności złożonej dokumentacji, przekazywanie jej do kancelarii ogólnej urzędu,
- udostępnianie odpowiednich druków i wzorów formularzy oraz ewentualna pomoc przy ich wypełnianiu,
- udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw,
- wydawanie dokumentów, których termin odbioru uzgodniono wcześniej z interesantem,
- wydawanie korespondencji awizowanej.
W Biurze Obsługi Interesanta znajdują się następujące stanowiska:
Stanowisko nr 1 i 2 – Dowody osobiste
telefony: +48 23 674 92 65 lub +48 23 674 92 66
- przyjmowanie wniosków,
- wydawanie dowodów osobistych,
- wydawanie zaświadczeń związanych z utratą dowodu.
Stanowisko nr 3 – Ewidencja ludności
telefon: +48 23 674 92 67
- sprawy meldunkowe,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie numerów PESEL.
Stanowisko nr 5 – Biuro Podawcze
telefon: +48 23 674 92 03
- informacja o rodzaju, miejscu i sposobie załatwiania spraw,
- wydawanie odpowiednich druków i formularzy oraz pomoc w ich wypełnianiu,
- przyjmowanie wszelkiej korespondencji kierowanej do urzędu, a w szczególności do tych wydziałów, które nie mają stanowisk w Biurze Obsługi Interesanta.
Stanowisko nr 6 – Kancelaria ogólna
telefon: +48 23 674 92 70
- rejestracja korespondencji kierowanej do urzędu,
- wydawanie korespondencji dla poszczególnych wydziałów, zgodnie z dekretacją,
- wydawanie korespondencji awizowanej.
Stanowisko nr 8 – Informacja telefoniczna
telefon: +48 23 674 92 70
Kasa
Czynna w godz. 8.00-15.00
telefon: +48 23 674 92 72
Kasa przyjmuje:
- wpłaty podatków lokalnych,
- opłaty skarbowe.
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H