• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Sprawdź pogodę w CiechanowieOchrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2024 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Samorząd Urząd Miasta Biuro Obsługi Interesanta

Biuro Obsługi Interesanta to miejsce pierwszego kontaktu interesanta z urzędem. Interesant przyjmowany jest w nowoczesnej sali pozbawionej szyb, przez co istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem. Otrzymuje informacje jak załatwić swoją sprawę. W jednym miejscu może złożyć wniosek w każdej sprawie. W jednym miejscu, czy też pod jednym numerem telefonu interesant może zasięgnąć informacji na temat dokumentów potrzebnych do załatwienia swojej sprawy. Wiele spraw w Biurze Obsługi Interesanta można załatwić od ręki.

Sala Biura Obsługi Interesanta.Urząd Miasta Ciechanów
ul. Wodna 1
telefon: +48 23 674 92 00
e-mail: boi@umciechanow.pl
poniedziałek-piątek w godz. 8.00-16.00

 Do najważniejszych zadań Biura Obsługi Interesanta należy:

Stanowisko w Biurze Obsługi Interesanta.

  • udzielanie informacji z zakresu funkcjonowania Urzędu,
  • udzielanie informacji (również telefonicznej) o działalności poszczególnych wydziałów i referatów oraz zakresie i trybie załatwiania spraw,
  • przyjmowanie oraz sprawdzanie składanej w Urzędzie dokumentacji, pism, wniosków, podań i załączników, zgodnie z obowiązującymi procedurami, a po sprawdzeniu poprawności i kompletności złożonej dokumentacji, przekazywanie jej do kancelarii ogólnej urzędu,
  • udostępnianie odpowiednich druków i wzorów formularzy oraz ewentualna pomoc przy ich wypełnianiu,
  • udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw,
  • wydawanie dokumentów, których termin odbioru uzgodniono wcześniej z interesantem,
  • wydawanie korespondencji awizowanej.

W Biurze Obsługi Interesanta znajdują się następujące stanowiska:

Stanowisko nr 1 i 2 – Dowody osobiste

telefony: +48 23 674 92 65 lub +48 23 674 92 66

  • przyjmowanie wniosków,
  • wydawanie dowodów osobistych,
  • wydawanie zaświadczeń związanych z utratą dowodu.

Stanowisko nr 3 – Ewidencja ludności

telefon: +48 23 674 92 67

  • sprawy meldunkowe,
  • wydawanie zaświadczeń,
  • wydawanie numerów PESEL.

Stanowisko nr 5 – Biuro Podawcze

telefon: +48 23 674 92 03

  • informacja o rodzaju, miejscu i sposobie załatwiania spraw,
  • wydawanie odpowiednich druków i formularzy oraz pomoc w ich wypełnianiu,
  • przyjmowanie wszelkiej korespondencji kierowanej do urzędu, a w szczególności do tych wydziałów, które nie mają stanowisk w Biurze Obsługi Interesanta.

Stanowisko nr 6 – Kancelaria ogólna

telefon: +48 23 674 92 70

  • rejestracja korespondencji kierowanej do urzędu,
  • wydawanie korespondencji dla poszczególnych wydziałów, zgodnie z dekretacją,
  • wydawanie korespondencji awizowanej.

Stanowisko nr 8 – Informacja telefoniczna

telefon: +48 23 674 92 70

Kasa

Czynna w godz. 8.00-15.00
telefon: +48 23 674 92 72

Kasa przyjmuje:

  • wpłaty podatków lokalnych,
  • opłaty skarbowe.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H