• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Sprawdź pogodę w CiechanowieOchrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2024 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Aktualności
24 stycznia 2022
kategoria:
Aktualności strona główna
Budynek przy ulicy Wodnej 1, pokazany od strony głównego wejścia, mieszczącego się na rogu budynku. Obiekt ma parter, pierwsze piętro, poddasze oraz nieregularny dach. Wystają z niego liczne lukarna. Nad drzwiami wejściowymi znajduje się trójkątny balkon z balustradą, a nad nim trójkątne, mocno wysunięte szpicem zadaszenie. Nad wejściem oraz wzdłuż prawej strony budynku znajdują się filary podtrzymujące wysuniętą wyższą kondygnację budynku. Tworzy się w ten sposób podcienie, którym można przejść. W uchwytach przymocowanych do balustrady balkonu powiewają flagi: biało-czerwona, czerwona z orłem w koronie, niebieska z herbem Ciechanowa i unijna - niebieska z żółtymi gwiazdkami w kole.
 

W związku rozporządzeniem Rady Ministrów wprowadzającym pracę zdalną między innymi w administracji samorządowej od dziś (24 stycznia) obowiązują zmiany w organizacji pracy Urzędu Miasta Ciechanów. Bezpośrednia obsługa mieszkańców będzie odbywała się w budynku przy ul. Wodnej 1, gdzie dostępne są: kasa, Biuro Obsługi Interesanta, Wydział Spraw Obywatelskich i Strefa Płatnego Parkowania. Tam też załatwiane będą sprawy dotyczące przedsiębiorców. W budynku głównym ratusza (plac Jana Pawła II 6) w dotychczasowych godzinach pracy (8.00-16.00) interesantów przyjmuje Urząd Stanu Cywilnego oraz Wydział Podatków i Opłat. Bezpośredni kontakt z pracownikami pozostałych wydziałów jest możliwy po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania.

Na podstawie nowelizacji rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, od 24 stycznia 2022 r. wprowadzona zostaje zmiana organizacji pracy Urzędu Miasta Ciechanów.

Urząd nadal będzie świadczył obsługę dotyczącą wszystkich spraw mieszkańców. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo interesanci są proszeni o załatwianie niezbędnych spraw drogą elektroniczną, za pośrednictwem poczty tradycyjnej, przez system ePUAP lub telefonicznie.

Wszystkie numery telefonów do Urzędu Miasta (w tym do poszczególnych wydziałów urzędu) dostępne są na stronie internetowej urzędu: www.umciechanow.pl/wydzialy_urzedu_miasta/ksiazka_adresowa_um_ciechanow.

Można kontaktować się także z Biurem Obsługi Interesanta. Telefon: +48 23 674 92 00. Adres e-mailowy boi@umciechanow.pl

W Urzędzie Miasta obowiązują przepisy sanitarne, w tym konieczność zasłaniania ust i nosa. Osoby przebywające w budynkach są zobowiązane do dezynfekcji rąk.

Z uwagi na kwestie higieny rekomendowane są płatności bezgotówkowe.
Płatności z tytułu zobowiązań do Urzędu Miasta można regulować przelewami.
Numer konta bankowego:
81 1600 1462 1837 0686 3000 0001.
Numer konta bankowego do wnoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
43 1600 1462 1837 0686 3000 0006.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H