Urząd Miasta Ciechanów
https://www.umciechanow.pl//main/aktualnosci/Zmiany-dotyczace-usuwania-azbestu/idn:4464
Drukuj grafikę : tak / nie

Zmiany dotyczące usuwania azbestu

04 stycznia 2016
kategoria:
Aktualności strona główna

Uchwalony został „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Ciechanowa na lata 2016-2032”. Zaktualizowany program wprowadza nowe zasady. Od 2016 r. usuwanie będzie prowadzone przez jeden, wyłoniony przez Urząd Miasta podmiot.

Wszystkie osoby zainteresowane usunięciem wyrobów z azbestem w 2016 roku zobowiązane są do złożenia wniosku o przystąpieniu do realizacji programu w nieprzekraczalnym terminie do 29 lutego 2016 r.

Wnioski dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Ciechanów i w siedzibie UM (Biuro podawcze – ul. Wodna 1, Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska – plac Jana Pawła II 6). Szczegółowe informacje udzielane są pod  nr tel. 23 674 92 83 lub 23 674 92 71. Złożenie wniosku jest konieczne do ujęcia w bilansie planowanej do usunięcia ilości wyrobów z azbestem w 2016 roku.

WNIOSEK o przystąpienie do realizacji programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Ciechanowa