• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Ochrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2025 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Aktualności
13 stycznia 2010
kategoria:
Aktualności strona główna

Przypominamy mieszkańcom o składaniu corocznych informacji o wyrobach zawierających azbest. Informację i ocenę stanu technicznego obiektów i urządzeń budowlanych za poprzedni rok właściciele lub zarządcy powinni złożyć prezydentowi miasta najpóźniej do 31 stycznia. Informujemy także o konieczności składania informacji o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone. Wzory formularzy dostępne są w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta przy ul. Wodnej 1, w siedzibie Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, ul. 17 Stycznia 60B i na stronie internetowej Urzędu Miasta www.umciechanow.pl w zakładce Poradnik Interesanta/ Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H