• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Sprawdź pogodę w CiechanowieOchrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2024 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Aktualności
03 stycznia 2006
kategoria:
Aktualności strona główna

Informację o posiadaniu azbestu należy składać co roku. Osoby, które składały ją w roku ubiegłym muszą zrobić to ponownie do 31 stycznia. Wynik inwentaryzacji dokumentuje się na specjalnych drukach, które są dostępne na naszej stronie internetowej ZOBACZ lub w Wydziale Inżynierii i Ochrony Środowiska, mieszczącym się przy ul. 17. Stycznia 30. Szczegółowych informacji na ten temat udzielają pracownicy Wydziału pod nr telefonu 672 32 41 wew. 247 lub 248.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H