Zgłoś odpady zawierające azbest
- kategoria:
- Aktualności strona główna
Mieszkańcy Ciechanowa, którzy posiadają na swojej posesji wyroby lub odpady zawierające azbest, powinni zgłaszać ten fakt do Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta. Obowiązek prowadzenia ewidencji tej groźnej dla środowiska substancji nakłada rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003 r.
Informację o posiadaniu azbestu należy składać co roku, dlatego osoby, które składały ją w roku ubiegłym muszą zrobić to ponownie w 2005 roku. Wynik inwentaryzacji dokumentuje się na specjalnych drukach, które są dostępne na naszej stronie internetowej ZOBACZ lub w Wydziale Inżynierii i Ochrony Środowiska, mieszczącym się przy ul. 17. Stycznia 30. Szczegółowych informacji na ten temat udzielają pracownicy Wydziału pod nr telefonu 672 32 41 wew. 247 lub 248.
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H