Zdobądź certyfikat firmy przyjaznej klientowi
28 marca 2007
- kategoria:
- Aktualności strona główna
Zachęcamy przedsiębiorców do rozwijania umiejętności budowania profesjonalnych relacji z Klientami. Ruszyła III edycja Programu Certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi, organizowana przez Instytut Zarządzania (niezależną organizację menedżerską) i jego partnerów. Program skierowany jest do firm i instytucji, które pracują nad jakością obsługi. Wszystkie firmy, spełniające kryteria ustalone przez Kapitułę Programu otrzymają Godło Firma Przyjazna Klientowi. Więcej informacji na stronie: instytut.org.pl/FPK.
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H