• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Sprawdź pogodę w CiechanowieOchrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2024 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Aktualności
20 stycznia 2009
kategoria:
Aktualności strona główna

Przypominany, że do końca stycznia właściciele lub zarządcy nieruchomości, na których znajdują się wyroby azbestowe są zobowiązani do złożenia corocznej informacji o ich ilości i stanie technicznym. Do tego dnia należy także złożyć informację o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało w minionym roku zakończone. Właściciele zamierzający wymienić azbestowe pokrycia dachowe mają możliwość uzyskania dofinansowania. Informacje można uzyskać w Wydziale Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta, tel. 0 23 674 92 83. Regulamin udzielania dofinansowania do prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest dostępny TUTAJ. Wykaz firm profesjonalnie zajmujących się usuwaniem azbestu TUTAJ.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H