Urząd Miasta przyjmuje wnioski o bezpłatne usunięcie azbestu w 2017 roku
- kategoria:
- Aktualności strona główna
Mieszkańcy, którzy chcą w tym roku przystąpić do programu, w ramach którego z terenu miasta usuwane i unieszkodliwiane są wyroby zawierające azbest, powinni do 28 lutego złożyć wniosek. Formularz dostępny jest na stronie internetowej oraz w siedzibie urzędu.
Zgodnie z zasadami obowiązującego „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Ciechanowa na lata 2016-2032”, usuwanie wyrobów z azbestem prowadzone jest przez jeden podmiot wyłoniony na dany rok przez Urząd Miasta. Na podstawie wniosków złożonych przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, przez wspólnoty mieszkaniowe i przez użytkowników ogrodów działkowych określony zostanie zakres, zaplanowane zostaną działania i zabezpieczone będą środki finansowe. Złożenie wniosku jest więc konieczne do ujęcia w planowanej do usunięcia ilości wyrobów z azbestem na ten rok. 28 lutego jest nieprzekraczalnym terminem.
Wnioski dostępne są w wersji elektronicznej na stronie internetowej Urzędu Miasta Ciechanów (w BIP w zakładce „jJk załatwić sprawę” – Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, karta informacyjna IMiOŚ.K35, formularze F1 i F2 oraz w siedzibie Urzędu Miasta (Biuro Podawcze, ul. Wodna 1; Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, plac Jana Pawła II 6, pokój nr 20). Szczegółowe informacje udzielane są pod nr tel. (23) 674 92 83.
format | Nazwa pliku | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|
Formularz IMiOŚ. K35-F1 | 18.03KB | pobierz plik: Formularz IMiOŚ. K35-F1 | |
Formularz IMiOŚ. K35-F2 | 15.73KB | pobierz plik: Formularz IMiOŚ. K35-F2 |
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H