• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Sprawdź pogodę w CiechanowieOchrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2024 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Aktualności
24 kwietnia 2018
kategoria:
Aktualności strona główna

Na terenie Ciechanowa rozpoczęło się usuwanie pokryć dachowych zawierających azbest oraz odbieranie odpadów z azbestem. W sumie w ramach miejskiego programu w tym roku zrealizowanych zostanie około 70 zgłoszeń. Dla mieszkańców jest to bezpłatne. Urząd Miasta złożył do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie wniosek o dofinansowanie.

Usługą zajmuje się firma wybrana w wyniku zapytania ofertowego. Ustala ona terminy działań z osobami, które na ten rok zgłosiły chęć wymiany eternitowego dachu i które chcą pozbyć się znajdujących się na terenie posesji wyrobów z azbestem. Miasto czeka na decyzje WFOŚiGW w sprawie dotacji dla samorządów.

Pod koniec 2015 roku uchwalony został „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Ciechanowa na lata 2016-2032”. Zaktualizowany program wprowadził nowe zasady, od 2016 r. usuwanie prowadzone jest przez jeden, wyłoniony na rok przez Urząd Miasta Ciechanów podmiot. W tym roku usługę świadczy firma Środowisko i innowacje. Są to zgłoszenia głównie od osób fizycznych, jak również wspólnot mieszkaniowych. Szczegółowe informacje można uzyskać w Referacie Zieleni Miejskiej i Ochrony Środowiska w Wydziale Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska (pl. Jana Pawła II 6, parter, pok. 20, tel. 23 674 92 83).

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H