• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Sprawdź pogodę w CiechanowieOchrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2024 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Aktualności
07 listopada 2017
kategoria:
Aktualności strona główna

Ciechanów pozyskał z WFOŚiGW 42 671 zł dofinansowania na demontaż, usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta. Dziś została podpisana umowa. Przyznana kwota stanowi 85% poniesionych w 2017 roku kosztów. Od kwietnia do października usunięto ponad 100 ton azbestu z 44 budynków, dodatkowo przekazane zostały wyroby z azbestem z 9 posesji.

Demontaż i unieszkodliwianie eternitowych dachów dla mieszkańców jest bezpłatne. Pod koniec 2015 roku uchwalony został „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Ciechanowa na lata 2016-2032”. Zaktualizowany program wprowadził nowe zasady, od 2016 r. usuwanie prowadzone jest przez jeden, wyłoniony na rok przez Urząd Miasta Ciechanów podmiot. W ubiegłym oraz bieżącym roku usługę świadczyła firma PHU „Piotr” Piotr Jaczyński, wybrana w wyniku zapytania ofertowego. Ustalała ona terminy działań z osobami, które zgłosiły chęć wymiany eternitowego dachu i zakwalifikowały się do realizacji programu. Prace realizowano systematycznie od kwietnia do października. Podpisano umowę z wykonawcą na kwotę 50 288,40 zł.

Demontaż, usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Ciechanowa w 2017 roku dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w formie dotacji, w kwocie 42 671 zł.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H