• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Ochrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2025 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Aktualności
18 stycznia 2010
kategoria:
Aktualności strona główna

Decyzje wydawane są z reguły na okres dłuższy niż jeden rok a opłaty obowiązują przez cały czas umieszczenia urządzeń. W przypadku upływu terminu, na który została wydana decyzja właściciel ma obowiązek złożyć ponownie wniosek o zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia infrastruktury technicznej lub o zajęcie pasa drogowego na okres prowadzenia robót związanych z usunięciem urządzenia. Opłaty pobierane są na podstawie Uchwały Nr 171/XVII/2004 Rady Miasta Ciechanów z 25 marca 2004 r.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H