• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Ochrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2025 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Aktualności
03 marca 2015
kategoria:
Aktualności strona główna

1 marca ruszył System Rejestrów Państwowych. Nowy system informatyczny połączył kluczowe z punktu widzenia funkcjonowania państwa rejestry. Sprawy  związane z dowodami osobistymi czy aktami stanu cywilnego (rejestracja stanu cywilnego, noworodków, zgonów czy odpisy aktów stanu cywilnego), bez względu na adres zameldowania, załatwimy w dowolnym urzędzie na terenie całego kraju. Wszystkie gminy zostały podłączone do systemu (SRP) i uzyskały dostęp do ogólnopolskiej bazy danych.

Celem wprowadzanych zmian jest bezpośrednie zasilanie rejestru PESEL oraz umożliwienie urzędnikom i uprawnionym instytucjom dostępu do wszystkich informacji zgromadzonych w kluczowych rejestrach państwowych. Urzędnik znajdzie nasze dane w systemie. Nowe rozwiązania w pierwszym okresie po ich wprowadzeniu mogą wydłużyć czas załatwiania spraw. Integracja tak kluczowych z punktu widzenia działania państwa rejestrów jest procesem złożonym i skomplikowanym. Jak każde zaawansowane technologicznie rozwiązanie, potrzebuje czasu na rozpoznanie, ustabilizowanie i wypracowanie lepszych sposobów działania.
W okresie przejściowym mogą pojawić się niedogodności oraz problemy techniczne.  Prosimy o cierpliwość i zrozumienie.


Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H