• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Sprawdź pogodę w CiechanowieOchrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2024 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Aktualności
26 lutego 2019
kategoria:
Aktualności strona główna

W związku z wdrażaniem przez Ministerstwo Cyfryzacji dowodów osobistych z warstwą elektroniczną, w najbliższych dniach będą występowały przerwy techniczne w działaniu Rejestru Dowodów Osobistych. W piątek, 1 marca, od godz. 11.30 nie będzie możliwości złożenia wniosku oraz odebrania dowodu w Urzędzie Miasta. Interesanci proszeni są o wyrozumiałość.

Wdrożenie dowodów z warstwą elektroniczną zaplanowano na 4 marca. Wszystkie dowody, które będą wydawane na podstawie wniosków złożonych od 4 marca będą posiadały warstwę elektroniczną. Wdrożenie tego rozwiązania wymaga technicznych prac serwisowych. W środę, 27 lutego, czasowo wyłączona zostanie możliwość wnioskowania przez internet o dowód osobisty. Usługa ta zacznie działać ponownie 4 marca.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H