Delegatura Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Ciechanowie organizuje 26.09 spotkanie z organizacjami pozarządowymi
- kategoria:
- Aktualności strona główna
Spotkanie informacyjno-konsultacyjnego adresowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych, organizowane przez Delegaturę Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Ciechanowie odbędzie się w poniedziałek 26 września w siedzibie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie przy ul. Narutowicza 9.
Spotkanie poświęcone będzie omówieniu najważniejszych kwestii w zakresie współpracy Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi. Przedstawione zostaną m.in. informacje o rozpoczęciu naboru kandydatów do Mazowieckiej Rady Działalności Pożytku Publicznego IV kadencji, informacje o konkursie „Mazowieckie Barwy Wolontariatu”. Przedstawiony będzie projekt Programu współpracy Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi na 2017 rok, w tym priorytetowe obszary konkursowe i harmonogram ogłaszania konkursów ofert na 2017 rok, omówione zostaną zasady prowadzenia konkursów ofert dla organizacji pozarządowych ogłaszanych przez Zarząd Województwa Mazowieckiego.
format | Nazwa pliku | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|
doc | Program spotkania.doc | 37KB | pobierz plik: Program spotkania.doc |
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H