Bezpłatne usuwanie azbestu w 2021 roku
- kategoria:
- Aktualności strona główna
Można składać wnioski o usuwanie pokryć dachowych zawierających azbest oraz odbieranie odpadów z azbestem. Mieszkańcy mogą wnioskować o bezpłatne usunięcie azbestu przez miasto.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, wspólnoty mieszkaniowe, użytkownicy ogrodów działkowych zainteresowane usunięciem wyrobów z azbestem w 2021 roku zobowiązane są do złożenia wniosku o przystąpienie do realizacji programu w nieprzekraczalnym terminie do 19 lutego 2021 roku.
Złożenie wniosku jest konieczne do ujęcia w bilansie planowanej do usunięcia ilości wyrobów zawierających azbest, a tym samym stanowi podstawę zabezpieczenia środków finansowych na usunięcie i unieszkodliwienie ww. wyrobów.
Usługą zajmie się firma wybrana w wyniku zapytania ofertowego. Ustali ona z osobami, które na dany rok zgłoszą chęć wymiany eternitowego dachu lub chcą pozbyć się znajdujących się na terenie posesji wyrobów z azbestem konkretne terminy demontażu i odbioru tych wyrobów.
Wnioski są dostępne na stronie internetowej Urzędu Miasta Ciechanów: http://bip.umciechanow.pl/jak_zalatwic_sprawe/IMiOS_K35.html oraz w Biurze Obsługi Interesanta (ul. Wodna 1 w godzinach 8: 00 – 16:00).
Mając na uwadze wprowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stan epidemii zaleca się składanie wniosków za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów.
Szczegółowe informacje udzielane są pod nr tel. 23 674 92 68 wew. 268.
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H