20 pytań na 20-lecie samorządu
- kategoria:
- Aktualności strona główna
Regulamin konkursu
„20 pytań na 20-lecie samorządu”
1. Organizatorem konkursu jest Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Ciechanów.
2. Celem konkursu jest włączenie mieszkańców w obchody 20-lecia samorządu gminnego oraz przybliżenie im problematyki samorządowej.
3. W konkursie może wziąć udział każdy mieszkaniec Ciechanowa.
4. Zasady konkursu:
pytania konkursowe zostaną opublikowane w tygodniku Extra Ciechanów (16 lutego) i Gazecie Samorządu Miasta Ciechanów (25 lutego). Odpowiedzi na pytania należy dostarczyć w formie pisemnej do Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Ciechanów, Pl. Jana Pawła II 7 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs PiKS” lub przesłać mailem na adres piks@umciechanow.pl w terminie do 4 marca.
5. Nagrody:
a/ komisja konkursowa zliczy poprawne odpowiedzi uczestników konkursu,
b/ nagrodzonych zostanie 5 osób, które udzielą najwięcej prawidłowych odpowiedzi,
c/ wyniki konkursu, nazwiska nagrodzonych oraz lista prawidłowych odpowiedzi będą opublikowane w Tygodniku Extra Ciechanów, na stronie internetowej Urzędu Miasta www.umciechanow.pl oraz w Gazecie Samorządu Miasta Ciechanów,
d/ atrakcyjne zestawy nagród w konkursie ufunduje Prezydent Miasta Ciechanów.
6. Przystąpienie do konkursu oznacza akceptację Regulaminu.
7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów.
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H