Zgłoszenie potrzeby interwencji
STRAŻ MIEJSKA
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ
Kiedy rozpatrzymy zgłoszenie?
- Sprawy pilne prosimy zgłaszać pod bezpłatnym numerem alarmowym 986, czynnym w godzinach pracy Straży Miejskiej.
- Zgłoszenia drogą mailową są przyjmowane i rozpatrywane w godzinach pracy Straży Miejskiej.
Uwaga!
- Zgłoszenie może być anonimowe, nie ma konieczności podawania swoich danych osobowych.
- Wszystkie pola formularza muszą być wypełnione.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Straży Miejskiej, działającej w strukturach Urzędu Miasta Ciechanów, jest Komendant Straży Miejskiej (dane adresowe: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 7).
Szczegółowe informacje na temat ochrony Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących z tego tytułu praw, znajdzie Pani/Pan na stronie internetowej Urzędu Miasta Ciechanów w zakładce Ochrona Danych Osobowych (umciechanow.pl/samorzad/Ochrona_Danych_Osobowych).
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H