Rozwój elektronicznej administracji
Rozwój elektronicznej administracji w samorządach województwa mazowieckiego wspomagającej niwelowanie dwudzielności potencjału województwa
Projekt zakłada zbudowanie spójnego systemu informatycznego e-urząd, który umożliwi elektroniczną wymianę danych, składanie podań i wniosków bez wychodzenia z domu. E-urząd to także system obiegu dokumentów pomiędzy urzędem a obywatelem, wystawianie poświadczeń np. zameldowaniu pod konkretnym adresem, elektroniczne płatności za wydanie zaświadczeń (zamiast w kasie urzędu czy na poczcie) i wiele innych ułatwień. Wytwarzanie, archiwizacja i obieg dokumentów w mazowieckich urzędach gmin, miast i starostwach zostanie w znacznej części przeniesiony z biurek na serwery. Samorządy realizujące projekt wspólnie z Marszałkiem i Geodetą otrzymają odpowiednie oprogramowanie i sprzęt komputerowy. Więcej na stronie http://www.emazovia.eu
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H