Urząd Miasta Ciechanów
https://www.umciechanow.pl//dla_mieszkancow/budowa_wdrozenie_e-urzad
Drukuj grafikę : tak / nie

Budowa i wdrożenie systemu e-Urząd

Budowa i wdrożenie publicznego, interaktywnego systemu usług administracji samorządowej e-Urząd (Etap II)

W dniu 27 lipca 2010 roku została podpisana Umowa Nr RPMA.02.02.00-14-029/08-00 o dofinansowanie projektu „Budowa i wdrożenie publicznego, interaktywnego systemu usług administracji samorządowej e-Urząd (Etap II)” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytet II „Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza”, Działanie 2.2 „Rozwój e-usług” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

Całkowita wartość projektu: 2 607 663,38 zł
Kwota dofinansowania z EFRR: 2 151 239,80 zł
Wkład własny Gminy Miejskiej Ciechanów: 456 423,58 zł
Wydatki niekwalifikowane: 76 793,02 zł
Poziom dofinansowania: 85,00% kosztów kwalifikowanych
Data złożenia wniosku: 13.10.2008 r.

Okres realizacji projektu:
rzeczowy: 15.09.2008 r. – 31.03.2012 r.
finansowy: 15.09.2008 r. – 31.03.2012 r.

Projekt został zakończony zgodnie z terminem zapisanym w umowie. Obejmował budowę nowych e-usług oraz wdrożenie systemu „back-office” tzw. Zintegrowanego Informatycznego Systemu Zarządzania Miastem jak również realizację koniecznych, powiązanych z tym działań dotyczących rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej urzędu.

Kluczowym działaniem projektu było położenie szkieletowej sieci światłowodowej, łączące poszczególne lokalizacje urzędu, która liczy ok. 2,7 km. Dzięki takiej infrastrukturze możliwe było uruchomienie trzech publicznych, nieodpłatnych, bezprzewodowych punktów dostępu do sieci Internet Wi-Fi o zasięgu przekraczającym 0,6 km2 (Plac Jana Pawła, ul. Warszawska [deptak], kompleks przy ul. 17 Stycznia [kryta pływalnia, hala sportowa, Hotel Olimpijski]).