31 stycznia 2024
- kategoria:
- Bezpieczne miasto
Prezydent Miasta Ciechanów prowadzi nabór na stanowisko aplikanta w Straży Miejskiej. Ubiegający się o pracę muszą spełnić warunki, określone w dokumentach aplikacyjnych, dostępnych w Biuletynie Informacji Publicznej. Nabór potrwa do dnia 14 lutego 2024 r.
Warunki ubiegania się o pracę w Straży Miejskiej:
- obywatelstwo polskie;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- ukończone 21 lat;
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym (test sprawnościowy);
- uregulowany stosunek do służby wojskowej;
- nienaganna opinia;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie co najmniej średnie.
Szczegółowe informacje o naborze znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów: tutaj link do informacji
Etapy naboru:
- Weryfikacja złożonych dokumentów - sprawdzenie czy aplikacja kandydata zawiera wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty.
- Test sprawności fizycznej – szczegółowy opis testu sprawności fizycznej zawiera Zarządzenie Nr 83/2017 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 07 kwietnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 06/2009 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 14.01.2009 r. w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze tutaj link do zarządzenia.
- Test kwalifikacyjny z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych.
- Rozmowa kwalifikacyjna z komisją rekrutacyjną.