Urząd Miasta Ciechanów
https://www.umciechanow.pl//dla_mieszkancow/bezpieczenstwo/Nabor-do-Strazy-Miejskiej/idn:7745
Drukuj grafikę : tak / nie

Nabór do Straży Miejskiej

Bezpieczne miasto - aktualności

31 stycznia 2024
kategoria:
Bezpieczne miasto

Prezydent Miasta Ciechanów prowadzi nabór na stanowisko aplikanta w Straży Miejskiej. Ubiegający się o pracę muszą spełnić warunki, określone w dokumentach aplikacyjnych, dostępnych w Biuletynie Informacji Publicznej. Nabór potrwa do dnia 14 lutego 2024 r. 

Warunki ubiegania się o pracę w Straży Miejskiej:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. ukończone 21 lat;
  4. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym (test sprawnościowy);
  5. uregulowany stosunek do służby wojskowej;
  6. nienaganna opinia;
  7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  8. wykształcenie co najmniej średnie.

Szczegółowe informacje o naborze znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów: tutaj link do informacji

Etapy naboru:

  1. Weryfikacja złożonych dokumentów - sprawdzenie czy aplikacja kandydata zawiera wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty.
  2. Test sprawności fizycznej – szczegółowy opis testu sprawności fizycznej zawiera Zarządzenie Nr 83/2017 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 07 kwietnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 06/2009 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 14.01.2009 r. w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze tutaj link do zarządzenia.
  3. Test kwalifikacyjny z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych.
  4. Rozmowa kwalifikacyjna z komisją rekrutacyjną.