• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Sprawdź pogodę w CiechanowieOchrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2024 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU

"Z mieszkańcami, dla mieszkańców"

Terenem działania Straży Miejskiej jest miasto Ciechanów.

KONTAKT

OSOBISTY:

Straż Miejska
Urząd Miasta Ciechanów
pl. Jana Pawła II 7
06-400 Ciechanów

Dyżurny Straży Miejskiej  pokój nr 6 (I piętro)

TELEFONICZNY (dyżurny Straży Miejskiej):

telefon stacjonarny: 986, 023 674 92 51 wew. 251

Godziny przyjmowania zgłoszeń:

  • Poniedziałek: 7.00-21.30
  • Wtorek: 7.00-21.30
  • Środa: 7.00-21.30
  • Czwartek: 7.00-21.30
  • Piątek: 7.00-21.30
  • Sobota: 7.00-14.30

PISEMNY:

PORADNIK JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ w Straży Miejskiej

 Aktualności

11 lipca 2023
kategoria:
Straż Miejska
Dwaj miejscy strażnicy w mundurach. Stoją plecami do fotografującego. Na mundurach mają napis: Straż Miejska. Strażnicy idą w stronę ratusza, który jest widoczny w głębi fotografii.
 

Prezydent Miasta Ciechanów prowadzi nabór na stanowisko aplikanta w Straży Miejskiej. Ubiegający się o pracę muszą spełnić warunki, określone w dokumentach aplikacyjnych, dostępnych w Biuletynie Informacji Publicznej. Nabór potrwa do 24 lipca 2023 roku. 

Konieczne warunki ubiegania się o pracę w Straży Miejskiej to:

  • obywatelstwo polskie,
  • ukończone 21 lat,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • sprawność pod względem fizycznym i psychicznym (test sprawnościowy),
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  • nienaganna opinia,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie co najmniej średnie.

Szczegółowe inormacje o naborze znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów: www.bip.umciechanow.pl/nabor_pracownikow/ogloszenia_o_naborze

 Etapy naboru:

  1. Weryfikacja złożonych dokumentów - sprawdzenie czy aplikacja kandydata zawiera wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty.
  2. Test sprawności fizycznej – szczegółowy opis testu sprawności fizycznej zawiera Zarządzenie Nr 83/2017 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 07 kwietnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 06/2009 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 14.01.2009 r. w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
  3. Test kwalifikacyjny z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych.
  4. Rozmowa kwalifikacyjna z komisją rekrutacyjną.

Materiały edukacyjne do pobrania

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H