Nieporządek na terenie posesji
- kategoria:
- Straż Miejska
Wiosna w pełni a nas razi czyjś zaśmiecony i zaniedbany teren, posesja, na której panuje okropny bałagan? Co z tym należy zrobić? Kogo powiadomić?
Utrzymanie czystości i porządku na terenie posesji reguluje zarówno Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, jak i prawo miejscowe w postaci Uchwały Rady Miasta. 25 maja 2016 r. Rada Miasta Ciechanów podjęła Uchwałę Nr 234/XX/2016 w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Ciechanów, w której w § 3 pkt 1 – 10 określono sposób zbierania przez właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych oraz sposób ich oddawania.
Gdy natkniemy się na zaśmiecony bądź zanieczyszczony teren należy poinformować o tym Straż Miejską, która wyegzekwuje od właściciela nieruchomości przywrócenie i utrzymanie porządku.
Dbałość nie tylko o swoją własność i prywatne otoczenie, ale też o wspólną przestrzeń, to sprawa wszystkich mieszkańców.
Treść uchwały do pobrania poniżej:
format | Nazwa pliku | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|
Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Ciechanów | 215.03KB | pobierz plik: Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Ciechanów |
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H