Nabór do Straży Miejskiej
19 lipca 2024
- kategoria:
- Straż Miejska
Prezydent Miasta Ciechanów prowadzi nabór na stanowisko aplikanta w Straży Miejskiej. Ubiegający się o pracę muszą spełnić warunki, określone w dokumentach aplikacyjnych, dostępnych w Biuletynie Informacji Publicznej. Nabór potrwa do dnia 31 lipca 2024 r.
Warunki ubiegania się o pracę w Straży Miejskiej:
- obywatelstwo polskie;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- ukończone 21 lat;
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym (test sprawnościowy);
- uregulowany stosunek do służby wojskowej;
- nienaganna opinia;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- wykształcenie co najmniej średnie.
Szczegółowe informacje o naborze znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów: tutaj link do informacji o naborze
Etapy naboru:
- Weryfikacja złożonych dokumentów – sprawdzenie czy aplikacja kandydata zawiera wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty.
- Test sprawności fizycznej – szczegółowy opis testu sprawności fizycznej zawiera Zarządzenie Nr 83/2017 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 07 kwietnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 06/2009 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 14.01.2009 r. w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze: tutaj link do informacji o teście sprawnościowym.
- Test kwalifikacyjny z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych.
- Rozmowa kwalifikacyjna z komisją rekrutacyjną.
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H