• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Sprawdź pogodę w CiechanowieOchrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2024 r.Numery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
04 stycznia 2024
kategoria:
Straż Miejska
Zdjęcie wykonane na placu Jana Pawła II. W stronę zabytkowego ratusza idą dwaj miejscy strażnicy. Na plecach służbowych uniformów mają napisane: Straż Miejska.

Prezydent Miasta Ciechanów prowadzi nabór na stanowisko aplikanta w Straży Miejskiej. Ubiegający się o pracę muszą spełnić warunki, określone w dokumentach aplikacyjnych, dostępnych w Biuletynie Informacji Publicznej. Nabór potrwa do dnia 17 stycznia 2024 roku. 

Warunki ubiegania się o pracę w Straży Miejskiej:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. ukończone 21 lat;
  4. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym (test sprawnościowy);
  5. uregulowany stosunek do służby wojskowej;
  6. nienaganna opinia;
  7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  8. wykształcenie co najmniej średnie.

Szczegółowe informacje o naborze znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów: tutaj link do informacji o naborze

Etapy naboru:

  1. Weryfikacja złożonych dokumentów - sprawdzenie czy aplikacja kandydata zawiera wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty.
  2. Test sprawności fizycznej – szczegółowy opis testu sprawności fizycznej zawiera tutaj link do opisu testu sprawności.
  3. Test kwalifikacyjny z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych.
  4. Rozmowa kwalifikacyjna z komisją rekrutacyjną.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H